Egy informatikai rendszer életciklusa nem ér véget annak használatba vételével. Kisebb-nagyobb módosítások, bővítések, más rendszerekkel való integráció további fejlesztési igényeket generálnak. Cégünk önálló szerződés keretei között vállal folyamatos megoldás-támogatást.
SZUPPORT SZERZŐDÉSÜNK KERETÉBEN A KÖVETKEZŐKET VÁLLALJUK:
- szoftver hiba kijavítása
- üzemzavar elhárítás
- üzemeltetési támogatás
- megelőző szoftverkarbantartás
- interfész módosítás
- mentési rendszer beállítása, hangolása
- funkció kiterjesztés
- hatékonyság növelés
- rendszertelepítés
- telefonos/ helyszíni tanácsadás
- oktatás
- upgrade
- készenléti rendelkezésre állás
- változtatási igény kezelése
A hibabejelentések kezelésére webes hibabejelentő rendszert üzemeltetünk, melyhez ügyfeleink saját hozzáférést kapnak, így a nap 24 órájában nyomon követhetik a hibaelhárítás folyamatát.
A rendelkezésre állási, és hibaelhárítási szintek a támogatási szerződésekben kerülnek rögzítésre. Ön tehát eldöntheti, hogy a nap 24 órájában a hét mind a 7 napján szüksége van-e rendelkezésre állásra, illetve, hogy milyen súlyosságú hiba esetén, milyen szolgáltatási szintek betartása szükséges rendszereinek zavartalan működéséhez.