Támogatás, support

Egy informatikai rendszer életciklusa nem ér véget annak használatba vételével. Kisebb-nagyobb módosítások, bővítések, más rendszerekkel való integráció további fejlesztési igényeket generálnak. Cégünk önálló szerződés keretei között vállal folyamatos megoldás-támogatást.

SZUPPORT SZERZŐDÉSÜNK KERETÉBEN A KÖVETKEZŐKET VÁLLALJUK:

  • szoftver hiba kijavítása
  • üzemzavar elhárítás
  • üzemeltetési támogatás
  • megelőző szoftverkarbantartás
  • interfész módosítás
  • mentési rendszer beállítása, hangolása
  • funkció kiterjesztés
  • hatékonyság növelés
  • rendszertelepítés
  • telefonos/ helyszíni tanácsadás
  • oktatás
  • upgrade
  • készenléti rendelkezésre állás
  • változtatási igény kezelése

A hibabejelentések kezelésére webes hibabejelentő rendszert üzemeltetünk, melyhez ügyfeleink saját hozzáférést kapnak, így a nap 24 órájában nyomon követhetik a hibaelhárítás folyamatát.
A rendelkezésre állási, és hibaelhárítási szintek a támogatási szerződésekben kerülnek rögzítésre. Ön tehát eldöntheti, hogy a nap 24 órájában a hét mind a 7 napján szüksége van-e rendelkezésre állásra, illetve, hogy milyen súlyosságú hiba esetén, milyen szolgáltatási szintek betartása szükséges rendszereinek zavartalan működéséhez.