Ügyvédi rendszer
A Breona Kft. ügyvédi irodák számára készült megoldása egy innovatív, mindenre kiterjedő, felhasználóbarát szoftverrel nyújt segítséget a káosz kialakulásának megelőzéséhez, vagy a már kialakult káosz rendezéséhez.
A rendszer legfontosabb tulajdonságai, moduljai a következők:
- Projektkezelés
- Ügykezelés
- Feladatkezelés
- Iktatás és verziókezelt dokumentumkezelés
- Széleskörű jogosultság kezelés
- Eseménykezelés exchange interfésszel
- Előre definiált kimutatások
- Ügyek szemmel tartásának lehetősége
- Paraméterezhető vezetői információs lekérdezések
- Eszköznyilvántartó modul
- Szabadság nyilvántartó modul
- Mobil eszközökre is optimalizált felület
Iktató rendszer
Így nem csak irathoz, hanem ügyhöz, feladathoz, eseményhez is tölthet fel dokumentumokat.
Jogosultsági rendszer
Az Ön számára kiemelt fontossággal bíró ügyeket a rendszer „szemmel tartás" funkciójának segítségével nyomon követheti, az ügyben történő változásokról azonnali e-mail értesítést kaphat.
LDAP authentikáció
Nyilvántartó modul
Az eszközkezelő képet ad a cég eszközparkjának aktuális állapotáról, az eszközök aktuális felelőseiről, míg a szabadság nyilvántartó modullal tájékozódhat kollégái tervezett és akut távollétéről.
Eszköz kompatibilitás
Nincs ez másképp a Breona Kft. ügyvédi rendszerével sem, hiszen mobil böngészőre optimalizálva, csökkentett funkcionalitással elérhetjük legfontosabb adatainkat.
Több, a mindennapi munkát hatékonyan támogató kiegészítő megoldást is alkalmazunk, hogy ügyeit a lehető leghatékonyabban intézhesse:
- Előre definiált, valamint a felhasználó által bővíthető kódtár
- Eljárásrend létrehozás
- Tudástár
- Folyamatleírás
- Dokumentum sablonok
- Szakcikkek, egyéb segédanyagok